vrijdag 23 augustus 2013

Kerstuitdaging

Sinds begin dit jaar doe ik op het Kaarten-Eiland mee aan de kerstuitdaging. Elke week stuur ik dus een kerstkaart in. Gelukkig is er geen opdracht aan verbonden. De laatste weken was i niet al te tevreden over mijn kaarten. Vorige week had ik ineens het idee opgevat een kaart met een kerstklokje van fimoklei voor het centrale onderdeel te maken. Helaas maakte ik bij het afwerken de kaart kapot en zat het fimoklokje al zo goed vastgelijmd dat ik het er niet heel vanaf kreeg. Het werd dus weer een simpel kaartje met gewoon wat random kerstfiguurtjes erop geplakt.

Deze week ben ik echter vrij tevreden over mijn kaart. Het is iets 3D-achtigs geworden. Niet mer een 3D-plaatje uit een knipvel, maar met sneeuwsterren uit een embellishment pack. Weet helaas niet meer waar ik het pakketje vandaan heb. Het randje aan de bovenkant komt uit hetzelfde pack.

1 opmerking:

  1. hoi astrid
    ik ben volger bij je geworden
    vind het super hoe dat jij je kaartjes maakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen